На основание чл. 289, ал. 2 от Закона за предучилищното и училищното образование и чл. 4 от Правилата за осъществяване на извънкласни дейности в общинските училища на територията на Столична община приети с решение № 136/06.04.2017 г. на СОС, изменени и допълнени на 15.03.2018 година
105.Средно училище „Атанас Далчев“ – гр. София
ОБЯВЯВА
КОНКУРС ЗА
ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ ПРЕЗ УЧЕБНАТА 2018/2019 г.
І. Видове извънкласни дейности:
- Модерен балет 1 – 6 клас
- Фехтовка 1 – 6 клас
- Карате 1 – 6 клас
- Шахмат 1 – 6 клас
- Английски език 1 – 6 клас
- Народни танци 1 – 5 клас
ІІ. Извънкласните дейности се осъществяват от физически и / или юридически лица, регистрирани по Търговския закон или Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имат за предмет в учредителния акт извършването на стопанска дейност при условията на чл.3, ал.4 и ал.5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на училищните настоятелства.Право да предоставят спортни услуги имат само лицензираните спортни организации и членуващите в тях спортни клубове, вписани в публичния национален регистър на Младежта и спорта. цел,
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
- Списък на документите;
- Заявление за участие;
- Заверено от участника копие на документи за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава /устройствения правилник/ на дружеството;
4.Декларация на основание чл.220, ал.1 от Закона за предучилищното и училищното образование, че педагогическият специалист не е извършвал срещу заплащане обучение или подкрепа през предходната учебна година по смисъл на член 178, ал.1 т.2-7 и 14и чл.187, ал.1 , т.2 и 4 на ученици с които работи в училището, ако това заплащане е от името и за сметка на учениците и техните родители, включително със средства от настоятелството. Декларацията се изготвя и попълва от кандидата.
5.Валидно свидетелство за съдимост за всеки един преподавател;
6.Референции от институции и организации, доказващи качеството на определената извън класна дейност – до 10 на брой. Изискването не се прилага за ново регистрирани фирми.
7.Проект на договор Приложение № 1, в който се попълват данните на кандидата и се подписва от него;
8.Оферта, която трябва да съдържа:
а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в определеното училище;
б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата способност на преподавателите за определената извънкласна дейност- дипломи, удостоверение , сертификати и други;
в) Документи, удостоверяващи професионалния опит на преподавателите , които ще осъществяват определената извън класна дейност в определеното училище- копие на трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка , удостоверение от НОИ ;
г) Програма за обучени на учениците в определената извънкласна дейност, която да е представена на български език;
д) Индивидуална цена на обучение на ученик за 1 астрономически час за определената извънкласна дейност;
е) Социална отговорност- процент ученици от група които ще ползват безплатно определената извънкласна дейност;
ж) Срок за който ще бъде предоставена определената извънкласна дейност , но не по дълъг от 3 учебни години.
ІV. Критерии за оценка на офертите:
- Степен на квалификация на преподавателите, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в съответното училище, доказана с посочените в ІІ. Необходими документи за участие в конкурса, т.8, буква „б“ – максимален брой точки 25. Максималният брой точки се образува по следните показатели;
- за степен бакалавър – 5 т.
- за степен магистър – 10 т.
- за наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената извънкласна дейност/ професионално квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени/ – 15 т.
- Професионален опит на преподавателите , които ще осъществяват определената извънкласна дейност в съответното училище, доказан с посочените в ІІ. Необходими документи за участие в конкурса, т.8, буква „в“ документи – максимален брой точки 25.
Максималният брой точки за професионален опит се образува като средно аритметичен сбор от точките за професионален опит на всеки преподавател от списъка по следните показатели:
- При липса на професионален опит – 5т.
- до 3 години – 15 т.
- над 3 години – 25 т.
- Програма за обучение на учениците в извън класната дейност, която да е представена на български език – максимален брой точки 20. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
а) Ясно формулирани цели и определена връзса със съдържанието на образователното направление – 10 т.
– при несъответствие – 0 т.;
– при непълно съответствие – 5т.;
– при пълно съответствие – 10т.
б) Очакваните резултати са постижими за съответната възрастова група – 10 т.;
– при несъответствие – 0 т.;
– при непълно съответствие – 5т.;
– при пълно съответствие – 10т.
- Индивидуалната цена за 1 астрономически час на ученик – максимален брой точки 20. Броят точки се определя по следната формула:
Цена на ИД =
ИД – извънкласна дейност
5.Социална отговорност – максимален брой точки 10. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
- 10%, които ще ползват безплатно извънкласната дейност – 5т.
- 20%, които ще ползват безплатно извънкласната дейност – 10 т.
Максималният брой точки по всички критерии е 100.
- Начин на провеждане на конкурса: по документи
VІ. Срок за подаване на документите за участие в конкурса:
От 02.07.2018г. до 24.08.2018г.вкл., от 09.00ч.-16.30ч.
гр.София, ул.”Св.Пимен Зографски” №7, канцелария
VІ. Документите следва да бъдат подадени в рамките на обявения срок всеки работен ден от 09.00 до 16.30 часа в канцеларията на 105. СУ „Атанас Далчев“, като се поставят както следва:
- в плик „А“ – документите по т. ІІІ – от 1 до 7 включително.
- в плик „Б“ с надпис „Оферта“ – попълнената оферта, съгласно изискванията на т. ІІІ – 8.
- Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, върху който се слага входящият номер в училището.На основание чл. 289, ал. 2 от Закона за предучилищното и училищното образование и чл. 4 от Правилата за осъществяване на извънкласни дейности в общинските училища на територията на Столична община приети с решение № 136/06.04.2017 г. на СОС, изменени и допълнени на 15.03.2018 година 105.Средно училище „Атанас Далчев“ – гр. София
ОБЯВЯВА
КОНКУРС ЗА
ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ ПРЕЗ УЧЕБНАТА 2018/2019 г.
І. Видове извънкласни дейности:
- Модерен балет 1 – 6 клас
- Фехтовка 1 – 6 клас
- Карате 1 – 6 клас
- Шахмат 1 – 6 клас
- Английски език 1 – 6 клас
- Народни танци 1 – 5 клас
ІІ. Извънкласните дейности се осъществяват от физически и / или юридически лица, регистрирани по Търговския закон или Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имат за предмет в учредителния акт извършването на стопанска дейност при условията на чл.3, ал.4 и ал.5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на училищните настоятелства.Право да предоставят спортни услуги имат само лицензираните спортни организации и членуващите в тях спортни клубове, вписани в публичния национален регистър на Младежта и спорта. цел,
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
- Списък на документите;
- Заявление за участие;
- Заверено от участника копие на документи за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава /устройствения правилник/ на дружеството;
4.Декларация на основание чл.220, ал.1 от Закона за предучилищното и училищното образование, че педагогическият специалист не е извършвал срещу заплащане обучение или подкрепа през предходната учебна година по смисъл на член 178, ал.1 т.2-7 и 14и чл.187, ал.1 , т.2 и 4 на ученици с които работи в училището, ако това заплащане е от името и за сметка на учениците и техните родители, включително със средства от настоятелството. Декларацията се изготвя и попълва от кандидата.
5.Валидно свидетелство за съдимост за всеки един преподавател;
6.Референции от институции и организации, доказващи качеството на определената извън класна дейност – до 10 на брой. Изискването не се прилага за ново регистрирани фирми.
7.Проект на договор Приложение № 1, в който се попълват данните на кандидата и се подписва от него;
8.Оферта, която трябва да съдържа:
а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в определеното училище;
б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата способност на преподавателите за определената извънкласна дейност- дипломи, удостоверение , сертификати и други;
в) Документи, удостоверяващи професионалния опит на преподавателите , които ще осъществяват определената извън класна дейност в определеното училище- копие на трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка , удостоверение от НОИ ;
г) Програма за обучени на учениците в определената извънкласна дейност, която да е представена на български език;
д) Индивидуална цена на обучение на ученик за 1 астрономически час за определената извънкласна дейност;
е) Социална отговорност- процент ученици от група които ще ползват безплатно определената извънкласна дейност;
ж) Срок за който ще бъде предоставена определената извънкласна дейност , но не по дълъг от 3 учебни години.
ІV. Критерии за оценка на офертите:
- Степен на квалификация на преподавателите, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в съответното училище, доказана с посочените в ІІ. Необходими документи за участие в конкурса, т.8, буква „б“ – максимален брой точки 25. Максималният брой точки се образува по следните показатели;
- за степен бакалавър – 5 т.
- за степен магистър – 10 т.
- за наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената извънкласна дейност/ професионално квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени/ – 15 т.
- Професионален опит на преподавателите , които ще осъществяват определената извънкласна дейност в съответното училище, доказан с посочените в ІІ. Необходими документи за участие в конкурса, т.8, буква „в“ документи – максимален брой точки 25.
Максималният брой точки за професионален опит се образува като средно аритметичен сбор от точките за професионален опит на всеки преподавател от списъка по следните показатели:
- При липса на професионален опит – 5т.
- до 3 години – 15 т.
- над 3 години – 25 т.
- Програма за обучение на учениците в извън класната дейност, която да е представена на български език – максимален брой точки 20. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
а) Ясно формулирани цели и определена връзса със съдържанието на образователното направление – 10 т.
– при несъответствие – 0 т.;
– при непълно съответствие – 5т.;
– при пълно съответствие – 10т.
б) Очакваните резултати са постижими за съответната възрастова група – 10 т.;
– при несъответствие – 0 т.;
– при непълно съответствие – 5т.;
– при пълно съответствие – 10т.
- Индивидуалната цена за 1 астрономически час на ученик – максимален брой точки 20. Броят точки се определя по следната формула:
Цена на ИД =
ИД – извънкласна дейност
5.Социална отговорност – максимален брой точки 10. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
- 10%, които ще ползват безплатно извънкласната дейност – 5т.
- 20%, които ще ползват безплатно извънкласната дейност – 10 т.
Максималният брой точки по всички критерии е 100.
- Начин на провеждане на конкурса: по документи
VІ. Срок за подаване на документите за участие в конкурса:
От 02.07.2018г. до 24.08.2018г.вкл., от 09.00ч.-16.30ч.
гр.София, ул.”Св.Пимен Зографски” №7, канцелария
VІ. Документите следва да бъдат подадени в рамките на обявения срок всеки работен ден от 09.00 до 16.30 часа в канцеларията на 105. СУ „Атанас Далчев“, като се поставят както следва:
- в плик „А“ – документите по т. ІІІ – от 1 до 7 включително.
- в плик „Б“ с надпис „Оферта“ – попълнената оферта, съгласно изискванията на т. ІІІ – 8.
- Двата плика се поставят в един голям, бял и запечатан плик, върху който се слага входящият номер в училището.