І.МЕРОПРИЯТИЯ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА 12. КЛАС
1.Подаване на справки с имена на ученици, които ще се явяват на изпити поради неоформена срочна (годишна) без наличието на минималния брой текущи изпитвания по чл. 12, ал. 1 поради отсъствие на ученика в повече от 25% от часовете по учебния предмет в съответния вид училищна подготовка.
Срок: 05.05.2017 г.
Отг.: Преподаватели по предмети
2.Провеждане на изпити за определяне на срочна оценка, съгласно чл.22, ал.5 от Наредба № 11 от 01.09.2016 г. за оценяване на резултатите от обучението на учениците
Срок: 09.05. – 11.05.2017 г.
Отг.: Веселина Костова – заместник директор по УД;
Председатели на комисии
3.Подаване на заявления от зрелостниците за допускане до изпити за промяна на оценка
Срок: 05.05.2017 г.
Отг.: Росица Савова, класен ръководител на 12.а клас
4.Назначаване на техническа комисия за подготовка и провеждане на изпити за промяна на оценка.
Срок: 09.05.2017 г.
Отг.: Веселина Костова – заместник директор по УД;
5.Назначаване на комисии за проверка и оценка на писмените работи от изпитите за промяна на оценка
Срок: 09.05.2017 г.
Отг.: Веселина Костова – заместник директор по УД;
6.Оформяне на срочни и годишни оценки
Срок: 11.05.2017 г.
Отг. Преподавателите по предмети
7.Педагогически съвет
Срок: 12.05.2017 г. – 12.30 ч.
Отг. Директор, класен ръководител на 12.а клас
8.Изпращане на учениците от 12. клас
Срок: 15.05.2017 г. – 11:45 ч.
Отг.: УР, класни ръководители на 11. клас
9.Поправителна сесия
Срок: 16.05. – 17.05.2017 г.
Отг.: Преподаватели по предмети, Веселина Костова, заместник – директор по УД
10.Провеждане на изпити за промяна на окончателна оценка, съгласно чл. 33 от Наредба № 11 от 01.09.2016 г. за оценяване на резултатите от обучението на учениците
Срок: 16.05. – 17.05.2017 г.
Отг.: Веселина Костова, заместник – директор по УД
11.Раздаване на служебни бележки с информация за училищата и изпитните зали, в които ще се провеждат ДЗИ
Срок: 18.05.2017 г.
Отг.Елена Панайотова, Росица Савова, класен ръководител на 12. клас
12.Провеждане на държавен зрелостен изпит по БЕЛ
Срок: 19.05.2017 г.
Отг. УР,Председател на зрелостна комисия
13.Провеждане на втори задължителен ДЗИ
Срок: 22.05.2017 г.
Отг. УР, Училищна комисия
- 14. Абитуриентски бал
Срок: 28.05.2017 г.
Отг.: Росица Савова, класен ръководител на 12. клас
15.Проверка на лични картони:
- оценки за завършен 12.клас
Срок: 18.05.2017 г.
Отг.:Веселина Костова, заместник – директор по УД,
Класен ръководител на 12. клас
- оценки за дипломи
Срок: 23.05.2017 г.
Отг.: Веселина Костова, заместник – директор по УД,
Класен ръководител на 12. клас
- проверка на диплома в личния картон
Срок: 30.05.2017 г.
Отг.: Веселина Костова, заместник – директор по УД,
Класен ръководители на 12. клас
16.Провеждане на писмен изпит по италиански език, съгласно споразумението между Р Италия и Р България.
Срок: Съгласно график на МОН Отг.: Преподавателите по италиански език
17.Провеждане на устен изпит по италиански език, съгласно споразумението между Р Италия и Р България.
Срок: Съгласно график на МОН Отг. Преподавателите по италиански език
Отг.: Класен ръководител на 12. клас
19.Тържествено връчване дипломите за средно образование и сертификатите за италиански език
Срок: 21.06.2017 г. – 17.00 ч.
Отг.: УР, Класен ръководител на 12. клас
- II. МЕРОПРИЯТИЯ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА І – ІV КЛАС
1.Подаване на заявления за целодневна организация на учебния процес за учебната 2017/2018 година от родителите на учениците, които през настоящата учебна година са в I – III клас.
Срок: 20.04 – 26.05.2017 г.
Отг.: Класни ръководители на І, ІІ и ІІІ клас
2.Национално външно оценяване на учениците от четвърти клас по:
- БЕЛ Срок: 10.05.2017 г.
- Математика Срок: 12.05.2017 г.
- Човекът и природата Срок: 15.05.2017 г.
- Човекът и обществото Срок: 16.05.2017 г.
Отг.: Директор, ЗД по УД, председатели на комисии
- Оформяне на годишните оценки по предмети за учениците ІІ – ІV клас
Срок: 29.05.2017 г.
Отг. Преподаватели по предмети
4.Подаване на заявления за ФУЧ от родителите на учениците от І клас и за СИП от родителите на учениците от ІІ – ІІІ клас
Срок: 19.05.2017 г.
Отг.: Класни ръководители
5.Подаване на заявления от родителите на учениците от ІV клас за вида на паралелката в V клас
Срок: 28.04.2017 г.
Отг.: Класни ръководители на ІV клас
6.Назначаване на комисия за разпределяне на учениците от ІV клас по паралелки в зависимост от подадените заявления и резултатите от НВО.
Срок: 12.05.2017 г.
Отг.: Снежина Георгиева – заместник – директор по по УД
7.Разпределяне на учениците от ІV клас по видове паралелки
Срок: 26.05.2017 г.
Отг.: Председател на комисия
8.Изготвяне на списъци с учениците по паралелки и публикуване на интернет страницата на училището и на таблото „За вас ученици“
Срок: 29.05.2017 г.
Отг.: Председател на комисия
9.Педагогически съвет за І – ІV клас
Срок: 30.05.2017 г., 12.30 часа Отг.: Училищно ръководство
- Обща среща с родителите на ІV клас относно разпределение на учениците по паралелки за V клас
Срок: 30.05.2017 г., 18.00 часа
Отг. Класни ръководители на ІV клас
11.Връщане на учебниците ІІ – ІV клас на домакина по предварително изготвен график
Срок: 26.05 – 30.05.2017 г.
Отг. Домакин, Класни ръководители на ІІ, ІІІ и ІV клас
- Раздаване на ученически книжки на учениците за завършен ІІ и ІІІ клас
Срок: 31.05.2017 г.
Отг. Класни ръководители на ІІ и ІІІ клас
13.Раздаване удостоверенията за завършен І клас и завършен начален етап на основно образование на учениците от ІV клас
Срок: 31.05.2017 г.
Отг. Класни ръководители на І и ІV клас
III. МЕРОПРИЯТИЯ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА 5. – 8. КЛАС
1.Национално външно оценяване за учениците от VІІ клас:
- БЕЛ Срок: 19.05.2017 г.
- Математика Срок: 22.05.2017 г.
- Чужди езици Срок: 29.05.2017 г.
Отг.: Директор, Председатели на комисии по предмети
2.Обща родителска среща с родителите на учениците от VІІ и VІІІ в клас за разясняване на Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование
Срок: 09.05.2017 г.
Отг. Директор, Снежина Георгиева, заместник – директор по УД
- Подаване на заявления за явяване на изпити за проверка на способностите (изобразително изкуство, музика, спорт)
Срок: 05.05 – 10.05.2017 г.
Отг. Директор, класни ръководители на VІІ клас
- Подаване на справки с имена на ученици, които ще се явяват на изпити поради неоформена срочна (годишна) без наличието на минималния брой текущи изпитвания по чл. 12, ал. 1 поради отсъствие на ученика в повече от 25% от часовете по учебния предмет в съответния вид училищна подготовка
Срок: 02.06.2017 г.
Отг. Преподавателите по предмети
- Провеждане на изпити за определяне на срочна оценка, съгласно чл.22, ал.5 от Наредба № 11 от 01.09.2016 г. за оценяване на резултатите от обучението на учениците
Срок: 05.06. – 08.06.2017 г.
Отг. Преподавателите по предмети
6.Връщане на учебниците от учениците от V – VІІ клас на домакина по предварително изготвен график
Срок: 12.06 – 14.06.2017 г.
Отг. Домакин, Класни ръководители на V –VІІ клас
- Получаване на служебни бележки с резултатите от изпитите
Срок: 12.06.2017 г.
Отг.: Директор, Класни ръководители на VІІ клас
7.Оформяне на срочни и годишни оценки за учениците от V , VІ ,VІІ и VІІІ в клас
Срок: 13.06.2017 г.
Отг. Преподавателите по предмети
8.Педагогически съвет
Срок: 14.06.2017 г., 12:30 ч.
Отг. Училищно ръководство
9.Екскурзии
Срок: 09.06 – 10.06.2017 г.
Отг. Класните ръководители на V – VІІІ в клас
10.Раздаване на ученически книжки на учениците от V – VІІІ в клас
Срок: 15.06.2017 г.
Отг.: Класни ръководители на V – VІІІ в клас
- Раздаване на свидетелства за завършено основно образование на учениците от VІІ и VІІІ в клас
Срок: 16.06.2017 г.
Отг.: Класни ръководители на VІІ клас и VІІІ в клас
- Подаване на документи за участие в приема по Наредба №10 от 01.09.2016 г.
Срок: 16.06 – 26.06.2017 г.
Отг.: Родители на ученици на VІІ клас
13.Поправителна сесия
Срок: 21.06.- 28.06.2017 г.
Отг.: Снежина Георгиева – заместник – директор по УД
- IV. МЕРОПРИЯТИЯ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА VІІІ – ХІ КЛАС
1.Назначаване на техническа комисия за подготовка и провеждане на националното външно оценяване по италиански и английски език на знанията и уменията на учениците от VІІІ а и VІІІ б клас
Срок: 02.06.2017 г.
Отг.: Директор, преподавателите по Ит.Е и АЕ
2.Назначаване на комисия за проверка и оценка на писмените работи от националното външно оценяване по чужд език на учениците от VІІІ клас
Срок: 02.06.2017 г.
Отг.:Директор
3.Провеждане на тренировъчни сесии за проверка на дигиталните компетентности на учениците от Х клас
Срок: 29.05- 02.06.2017 г.
Отг.:Директор, Елена Панайотова, ръководител направление „ИКТ”
4.Национално външно оценяване на дигиталните компетентности на учениците от Х клас
Срок: 12.06 – 16.06.2017 г.
Отг.:Директор, Елена Панайотова, ръководител направление „ИКТ”
5.Национално външно оценяване по италиански и английски език
Срок: 23.06.2017 г., 10.00 часа
Отг. Преподавателите по Ит.Е и АЕ
6.Изпращане на обобщен анализ на резултатите от НВО по чужд език в РУО на МОН
Срок: 29.06.2017 г.
Отг. Преподавателите по Ит.Е и АЕ
- Подаване на справки с имена на ученици, които ще се явяват на изпити поради неоформена срочна (годишна) без наличието на минималния брой текущи изпитвания по чл. 12, ал. 1 поради отсъствие на ученика в повече от 25% от часовете по учебния предмет в съответния вид училищна подготовка
Срок: 20.06.2017 г.
Отг.: Веселина Костова, заместник – директор по УД, Преподаватели по предмети
- Провеждане на изпити за определяне на срочна оценка, съгласно чл.22, ал.5 от Наредба № 11 от 01.09.2016 г. за оценяване на резултатите от обучението на учениците
Срок: 21.06 – 28.06.2017 г.
Отг.: Веселина Костова, заместник – директор по УД, Преподаватели по предмети
- Оформяне на срочни и годишни оценки за VІІІ – ХІ клас
Срок: 29.06.2017 г.
Отг.: Преподавателите по предмети
- Педагогически съвет
Срок: 29.06.2017 г.- 12:30 ч.
Отг. Директор, Заместник – директор по УД, класни ръководители на VІІІ – ХІ клас
- Раздаване на ученически книжки
Срок: 30.06.2017 г.
Отг. Класните ръководители на VІІІ – ХІ клас
- Поправителна сесия VІІІ – ХІ клас
Срок: 03.07. – 07.07.2017 г.
Отг.Веселина Костова, заместник -директор по УД;
13.Екскурзии
Срок: 23.06 – 24.06.2017 г.
Отг. Класни ръководители
- V. ДРУГИ МЕРОПРИЯТИЯ
1.Събиране на раздадената учебна и художествена литература по установения ред:
- за учениците от ХІІ клас Срок: 12.05.2017 г.
- за учениците от І – ІV клас Срок: 26.05.2017 г.
- за учениците от V – VІІІ в клас Срок: 12.06.2017 г.
- за учениците от VІІІ – ХІ клас Срок: 23.06.2017 г.
Отг.: Библиотекар, класни ръководители
2.Лятно училище
Срок: 01.06 – 16.06.2017 г.
Отг.: УР, МО на начален етап
3.Приемане на заявления за първи клас
Срок: до 19.05.2017 г.
Отг.: Технически секретар
4.Обявяване на списъци с класираните ученици за първи клас
Срок: 02.06.2017 г., 17.00 часа
Отг.: Снежина Георгиева, заместник – директор по УД, комисия по класиране
5.Записване на ученици за първи клас с удостоверение за завършена подготвителна група.
Срок: 05.06. – 07.06.2017 г.
Отг.: Училищно ръководство
- Записване на ученици от второ класиране
Срок: 14.06. – 15.06.2017 г.
Отг.: Училищно ръководство
7.Провеждане на родителска среща за първи клас
Срок: 19.06.2016 г. – 18.00 часа
Отг.: УР, класни ръководители
8.Изготвя Срок: 05.06. – 07.06.2017 г.
Отг.: Училищно ръководство
не на план за ремонтни дейности и подготовка на материално-техническата база за учебната 2017/2018 г. Срок: 31.05.2017 г.
Отг.: Александра Андреева – заместник -директор по АСД
9.Назначаване на комисия за записване на ученици след VІІ клас, приети по Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование
Срок: 20.06.2017 г.
Отг.: Директор
10.Записване на приетите ученици на първи етап на класиране или подаване на заявление за участие във втори етап на класиране
Срок: 28. – 30.06.2017 г. вкл.
Отг.: Александра Андреева, председател на комисия по записване
- Записване на приетите ученици на втори етап на класиране
Срок: 05. – 07.07.2017 г. вкл.
Отг.: Комисия по записване
12.Изготвяне на обобщена заявка за задължителна училищна документация за началото на учебната 2017/2018 г.
Срок: 28.06.2017 г.
Отг.:Директор
- Изготвяне график за септемврийската поправителна сесия
Срок: 10.07.2017 г.
Отг.: заместник – директори по УД
- Годишен съвет за отчитане на резултатите от образователно – възпитателната работа на училището през учебната 2016/2017 година
Срок: 10.07.2017 г.
Отг.: Директор,заместник – директори по УД
- Изготвяне на проект на Списък -образец № 1 за учебната 2017/2018 г.
Срок: 10.07.2017 г.
Отг.: Директор
16.Записване на приетите ученици на трети етап на класиране
Срок: 18. – 19.07.2017 г. вкл.
Отг.: Комисия по записване
17.Родителска среща за І клас
Срок: 07.09.2017 г. – 18.00 часа
Отг.: УР, класни ръководители
Мероприятията са приети с решение на Педагогически съвет от 02.05.2017 год.